poniedziałek, 14 listopada 2011

Niniejszym informuje...

...ze moze mnie nie byc. Przez najblizszy tydzien :) A moze nawet nie tyle mnie, co nowych wpisow. Powod? Juz sie tlumacze. Przyjezdza moja Mamusia :) Strasznie sie ciesze, nie macie pojecia :) Jestem tutaj juz 4 lata i w koncu odwiedzi mnie ktos z rodziny. I to nie byle kto :D No normalnie ekstaza - z lizaniem parkietow w przerwach ;) Zastanawiam sie czy zdazylabym ewentualnie pomalowac kuchnie dzis wieczorem, ale mierzmy sily na zamiary, kuchnia jest jednak duza, a czasu malo. Chociaz kto wie, kto wie. W kazdym razie biore troche wolnego w pracy, wiec nie wiem czy bede miala chwilke zeby popisac.

A na koniec, scenka z Mila w tle. Wisienka na deserze.
W ramach dopieszczenia sie najnowszymi trendami mody kupilam sobie futro. Oczywiscie sztuczne. Przymierzylam, pokazuje Milusce i mowie:
- Zobacz Miluniu, jak Ci sie podoba? Ladna mam kurteczke?
Na co moje dziecko podeszlo, poglaskalo, po czym zapytalo:
- Hau, Hau?
Mam nadzieje ze nie ;)

1 komentarz:

  1. I padłam :D !!!!!!!!!!!!!!! Cieszcie się sobą! (pamiętam :))

    OdpowiedzUsuń